Horror w Arkham LCG: Przerwany krąg

107,95 zł
Brutto

Prolog czwartego, najnowszego dużego dodatku do gry Horror w Arkham: Gra Karciana skupi się na przypadkowych uczestnikach przyjęcia charytatywnego organizowanego przez Josefa Meigera z Loży Srebrnego Świtu. Żadni z nich badacze, mieli po prostu pecha i znaleźli się samym epicentrum straszliwych wydarzeń... W dalszej części, jako badacze, skupicie się na odkryciu sekretów mrocznej sekty, która chce sprowadzić zagładę na nasz świat...

Horror w Arkham LCG: Przerwany krąg zawiera 6 nowych kart badaczy (np. mistyczki Diany Stanley), 10 małych kart badaczy, 91 kart scenariuszy, 59 kart graczy i 1 księgę kampanii.

Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Horror w Arkham: Gra Karciana.

Ilość
Nie ma wystarczającej ilości produktów w magazynie

Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów.

- H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy

Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża.

Nie potrafisz zapomnieć o ponurej przyszłości, którą wróżbitka wyczytała ci z kart tarota. Jednak gdy dowiadujesz się, że z posiadłości w French Hill nagle zniknęły bez śladu cztery osoby, zaczynasz się zastanawiać, czy okrutny los jest przeznaczony tylko tobie, czy może całemu Arkham... 

W ramach kolejnego, czwartego już cyklu rozszerzeń do Horror w Arkham: Gra karciana zgłębicie skrywane od dawna tajemnice Arkham. Loża Srebrnego Świtu bez wątpienia planuje coś podejrzanego, na samotnych wzgórzach wokół miasta słyszano złowrogie rytuały czarownic, a duchy zmarłych nie mogą zaznać upragnionego spokoju. Arkham zawsze pogrążone było w niepokoju, ale ostatnio wydaje się prawdziwie nawiedzone...

Podobnie jak w poprzednich dużych rozszerzeniach do gry karcianej Horror w Arkham, Przerwany krąg zawiera dwa pełne scenariusze, które wystawią na próbę waszą odwagę w walce z koszmarami czyhającymi w zakątkach Arkham. Swoją przygodę rozpoczniecie jednak nieco wcześniej - w historię tajemniczych zniknięć wprowadzi was scenariusz-prolog „Zaginięcia w Posiadłości Świtu”.

Pomimo mroku, który ogarnął Arkham, życie toczy się dalej. Nathaniel Rhodes, ku zadowoleniu najbardziej wpływowych członków miasta, został właśnie wybrany do senatu, a dziś wieczorem Josef Meiger z Loży Srebrnego Świtu organizuje w swojej posiadłości przyjęcie charytatywne. Jednak gwiazdy jednoznacznie mówią, że temu wydarzeniu przeznaczony jest mroczny koniec...

0841

Opis

Liczba Graczy
1-4
Wiek
14+
Czas gry
30-60 min na scenariusz

Zobacz także