

Drugi duży dodatek do gry Horror w Arkham: Gra Karciana rozpoczyna się w teatrze, podczas trwania mało znanej i otoczonej mroczną tajemnicą sztuki Król w Żółci. Na pierwszy rzut oka spektakl jak spektakl, nudny do tego. Jednak to, co wydarzy się później przyprawi o gęsią skórkę nawet tych, co w życiu widzieli już chyba wszystko...
Dodatek zawiera 6 nowych kart badaczy, 88 kart scenariuszy, 62 karty graczy, 6 małych kart badaczy oraz Księgę Kampanii.
Uwaga: to nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Horror w Arkham: Gra Karciana.
„Doprawdy, już pora. Wszyscyśmy wyzbyli się przebrania prócz pana”.
- Robert W. Chambers, „Maska,” Król w Żółci
Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia. Obłęd. Gdziekolwiek wystawiano Króla w Żółci, w ślad za nim podążało szaleństwo. Do tej pory nie udowodniono, że te zdarzenia mają jakikolwiek związek z przedstawieniem, ale wcześniej nigdy nie stanowiło to dla ciebie przeszkody.
W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększają różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Opis
Zobacz także